From: marcs12212@gmail.com (JudeoN4zi)
Newsgroups: rec.music.classical.recordings
Subject: May Golan speech on Gaza
Date: Thu, 21 Mar 2024 21:19:57 +0000
 by: JudeoN4zi - Thu, 21 Mar 2024 21:19 UTC

Spoken on Feb 19th in the Knesset (unfortunately I only have the German translation (below), for which I used google to translate it into English):

"“We are not ashamed to say that we want to see the Israeli soldiers, our holy heroes, grab Sinwar and his terrorists by the ears and drag them across the Gaza Strip on their way to the prison authorities' dungeons. (...) I am personally proud of the ruins of Gaza and that every baby, even in 80 years, will tell their grandchildren what the Jews did when their families were murdered and raped and their civilians kidnapped. You and your friends can dream that we will allow you to form a government, because if you believe that the reward for slaughtering Jews, raping women, beheading and kidnapping civilians is to live in a ' To sit in the government of change, then you are dreaming. You can keep shouting 'Peace Now' and 'Elections Now'. From Kaplan to Gaza they will hear you. We have a mission. (…) And the last thing we will allow is that Ofer Casiff climbs the Temple Mount with a Palestinian flag and Sinwar becomes defense minister of the Palestinian state, like his brother Arafat. No dove or olive branch, just a sword to cut off Sinwar's head, that's what he'll get from us. Thank you very much.""

----

„Wir schämen uns nicht zu sagen, dass wir sehen wollen, wie die israelischen Soldaten, unsere heiligen Helden, Sinwar und seine Terroristen bei den Ohren packen und quer durch den Gazastreifen schleifen, auf dem Weg in die Kerker der Gefängnisbehörde. (...) Ich bin persönlich stolz auf die Ruinen von Gaza und darauf, dass jedes Baby, auch in 80 Jahren, seinen Enkeln erzählen wird, was die Juden getan haben, als ihre Familien ermordet und vergewaltigt und ihre Zivilisten entführt wurden. Sie und Ihre Freunde können davon träumen, dass wir Ihnen erlauben, eine Regierung zu bilden, denn wenn Sie glauben, dass der Lohn für das Abschlachten von Juden, die Vergewaltigung von Frauen, die Enthauptung und die Entführung von Zivilisten darin besteht, in einer ‚Regierung des Wandels‘ zu sitzen, dann träumen Sie. Sie können weiter ‚Frieden jetzt‘ und ‚Wahlen jetzt‘ rufen. Von Kaplan bis Gaza sollen sie euch hören. Wir haben eine Mission. (…) Und das Letzte, was wir zulassen werden, ist, dass Ofer Casiff mit einer palästinensischen Flagge auf den Tempelberg steigt und Sinwar Verteidigungsminister des palästinensischen Staates wird, wie sein Bruder Arafat. Keine T
aube und keinen Olivenzweig, nur ein Schwert, um Sinwar den Kopf abzuschlagen, das wird er von uns bekommen. Ich danke Ihnen sehr.“

Re: May Golan speech on Gaza

<0001HW.2BAD4F16078276E230ADB638F@news.giganews.com>

  copy mid

https://news.novabbs.org/arts/article-flat.php?id=64357&group=rec.music.classical.recordings#64357

Date: Thu, 21 Mar 2024 22:31:02 -0700
From: plutedpup@outlook.com (Pluted Pup)
Subject: Re: May Golan speech on Gaza
Newsgroups: rec.music.classical.recordings
 by: Pluted Pup - Fri, 22 Mar 2024 05:31 UTC

On Thu, 21 Mar 2024 14:19:57 -0700, JudeoN4zi wrote:

> [...]
> wir zulassen werden, ist, dass Ofer Casiff mit einer palästinensischen Flagge auf den Tempelberg steigt und Sinwar Verteidigungsminister des palästinensischen Staates wird, wie sein Bruder Arafat. Keine Taube und keinen Olivenzweig, nur ein Schwert, um Sinwar den Kopf abzuschlagen, das wird er von uns bekommen. Ich danke Ihnen sehr."

All Jews say that Jews are always right, and
victims of Jews are always wrong.

Re: May Golan speech on Gaza

<f7cbf7b31cb81ee7acf21a21a540cca5@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.org/arts/article-flat.php?id=64358&group=rec.music.classical.recordings#64358

From: marcs12212@gmail.com (JudeoN4zi)
Newsgroups: rec.music.classical.recordings
Date: Fri, 22 Mar 2024 05:49:31 +0000
 by: JudeoN4zi - Fri, 22 Mar 2024 05:49 UTC

Pluted Pup wrote:

> All Jews say that Jews are always right, and
> victims of Jews are always wrong.

You seem pretty woke mate

*All antisemites do is come up with stereotypes about Jews to demonize them ;) - it's no surprise, Herman was always friendly with you, and was always silent, when you revealed yourself to be an antisemite - he is one as well. May you both burn in hell together forever. Amen.

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.8
clearnet tor