From: ed@somewhere.in.the.uk (Ed Cryer)
Newsgroups: alt.language.latin
Subject: Intrepidus
Date: Tue, 30 May 2023 21:34:27 +0100
 by: Ed Cryer - Tue, 30 May 2023 20:34 UTC

Dicis collem ascenderi nequire, obiurgans,
Meque ascendere conantem increpitas.
Age dum, tu locem elige ego tempus desumam
Atque eum collem sponte ascendam.
Morare parumper dum veniat dies rectus.
Supra arbores et nubes ortus in terras despicio
Et sonos audio eorum quae hodie dixisti.

Intrepidus idiota multitudinem intuebatur, subridens,
Immisericors magister se vertit, fronte contracta,
Sed quis est stultus coronatus?
Descende ut velis
nam dies rectus est omnis dies;
Et ascendens super eius frontis lineas metus
sub te audis facies multitudinis.

Incede, incede, spem in corde ferens
Neque umquam solus incedas,
Numquam solus incedas,
Incede, incede, spem in corde ferens
Neque umquam solus incedas,
Numquam solus incedas,
Liverpoli! Liverpoli! Liverpoli!

*********************

You say the hill's too steep to climb, chiding
You say you'd like to see me try climbing
You pick the place and I'll choose the time
And I'll climb the hill in my own way
Just wait awhile for the right day
And as I rise above the tree line and the clouds
I look down, hear the sound of the things you said today

Fearlessly, the idiot faced the crowd, smiling
Merciless, the magistrate turns 'round, frowning
And who's the fool who wears the crown?
Go down in your own way
And every day is the right day
And as you rise above the fear lines in his brow
You look down, hear the sound of the faces in the crowd

Walk on, walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone
Walk on, walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone
Liverpool! Liverpool! Liverpool!
https://www.youtube.com/watch?v=IkgaMFjo_lI