From: ed@somewhere.in.the.uk (Ed Cryer)
Newsgroups: alt.language.latin
Subject: Stultus in colle
Date: Fri, 2 Jun 2023 18:27:10 +0100
 by: Ed Cryer - Fri, 2 Jun 2023 17:27 UTC

Solus in colle diem de die
Homo rictu inepto se tenet tranquillissimum
Sed nemo vult eum novisse
Nam est sine dubio stultus
Neque umquam respondet
Quamquam stultus in colle solem videt occidentem
Atque oculi in capite mundum vident se vertentem.

In itinere suo multum provectus,
Capite inter nubes,
Homo mille vocum qui satis magna sua loquitur,
Sed nemo audit eum nec sonum quem videtur dare
Et is numquam animadvertere videtur
Quamquam stultus in colle solem videt occidentem
Atque oculi in capite mundum vident se vertentem.

Nemini est acceptus (sic apparet),
Nam sciunt quid velit facere
Atque is numquam affectus ostendit
Quamquam stultus in colle solem videt occidentem
Atque oculi in capite mundum vident se vertentem.

Vertitur, vertitur, vertitur, vertitur, vertitur,
Is tamen eos numquam auscultat,
Scit enim eos re vera esse stultos,
Dum eis non est gratus.
Stultus in colle solem videt occidentem
Atque oculi in capite mundum vident se vertentem.

***************

Day after day, alone on a hill
The man with the foolish grin is keeping perfectly still
But nobody wants to know him, they can see that he's just a fool
And he never gives an answer
But the fool on the hill sees the sun going down
And the eyes in his head see the world spinning around

Well on the way, head in a cloud
The man of a thousand voices talking perfectly loud
But nobody ever hears him or the sound he appears to make
And he never seems to notice
But the fool on the hill sees the sun going down
And the eyes in his head see the world spinning 'round

And nobody seems to like him, they can tell what he wants to do
And he never shows his feelings
But the fool on the hill sees the sun going down
And the eyes in his head see the world spinning 'round (oh oh oh)

'Round and 'round and 'round and 'round and 'round
And he never listens to them, he knows that they're the fools
They don't like him
The fool on the hill sees the sun going down
And the eyes in his head see the world spinning 'round
Oh ('round and 'round and 'round and 'round)
(https://youtu.be/sGDuGybCRSE)

Re: Stultus in colle

<u5dc6h$38m38$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=524&group=alt.language.latin#524

From: ed@somewhere.in.the.uk (Ed Cryer)
Newsgroups: alt.language.latin
Subject: Re: Stultus in colle
Date: Fri, 2 Jun 2023 19:25:05 +0100
 by: Ed Cryer - Fri, 2 Jun 2023 18:25 UTC

Ed Cryer wrote:
> Solus in colle diem de die
> Homo rictu inepto se tenet tranquillissimum
> Sed nemo vult eum novisse
> Nam est sine dubio stultus
> Neque umquam respondet
> Quamquam stultus in colle solem videt occidentem
> Atque oculi in capite mundum vident se vertentem.
>
> In itinere suo multum provectus,
> Capite inter nubes,
> Homo mille vocum qui satis magna sua loquitur,
> Sed nemo audit eum nec sonum quem videtur dare
> Et is numquam animadvertere videtur
> Quamquam stultus in colle solem videt occidentem
> Atque oculi in capite mundum vident se vertentem.
>
> Nemini est acceptus (sic apparet),
> Nam sciunt quid velit facere
> Atque is numquam affectus ostendit
> Quamquam stultus in colle solem videt occidentem
> Atque oculi in capite mundum vident se vertentem.
>
> Vertitur, vertitur, vertitur, vertitur, vertitur,
> Is tamen eos numquam auscultat,
> Scit enim eos re vera esse stultos,
> Dum eis non est gratus.
> Stultus in colle solem videt occidentem
> Atque oculi in capite mundum vident se vertentem.
>
> ***************
>
> Day after day, alone on a hill
> The man with the foolish grin is keeping perfectly still
> But nobody wants to know him, they can see that he's just a fool
> And he never gives an answer
> But the fool on the hill sees the sun going down
> And the eyes in his head see the world spinning around
>
> Well on the way, head in a cloud
> The man of a thousand voices talking perfectly loud
> But nobody ever hears him or the sound he appears to make
> And he never seems to notice
> But the fool on the hill sees the sun going down
> And the eyes in his head see the world spinning 'round
>
> And nobody seems to like him, they can tell what he wants to do
> And he never shows his feelings
> But the fool on the hill sees the sun going down
> And the eyes in his head see the world spinning 'round (oh oh oh)
>
> 'Round and 'round and 'round and 'round and 'round
> And he never listens to them, he knows that they're the fools
> They don't like him
> The fool on the hill sees the sun going down
> And the eyes in his head see the world spinning 'round
> Oh ('round and 'round and 'round and 'round)
> (https://youtu.be/sGDuGybCRSE)

Ego non iam ut tu sentio, nam illa nubes quam infra me video, illae
tenebrae et onera quae rideo, illa omnia sunt tua nubes tonitrualis. Tu
enim sursum tueris cum vis exaltari, ego autem deorsum quia exaltor.
Quis vestrum potest eodem tempore et ridere et exaltari? Is qui montes
altissimos ascendit omnes tragoedias ridet, sint reapse sint in animo.
Sapientia enim nos vult esse securos, contemnentes, flagitiosos; ea est
femina neque ullum amat nisi bellatorem.
Tu dicis vitam esse duram tolerare, sed si res aliter staret cur
superbiam mane haberes patentiam tamen vespere? Vita quidem est dura
tolerandi, sed noli te tam tenerum praebere. Omnes enim sumus optimi
asini et asini onerarii! Quid habemus rosulae similem, quae tremit
stilla roris in se iacente?
I no longer feel as you do: this cloud which I see under me, this
blackness and heaviness at which I laugh - precisely this is your
thunder-cloud. You look up when you desire to be exalted. And I look
down, because I am exalted. Who among you can at the same time laugh and
be exalted? He who climbs upon the highest mountains laughs at all
tragedies, real or imaginary. Untroubled, scornful, outrageous - that is
how wisdom wants us to be: she is a woman and never loves anyone but a
warrior. You tell me: 'Life is hard to bear.' But if it were otherwise
why should you have your pride in the morning and your resignation in
the evening? Life is hard to bear: but do not pretend to be so tender!
We are all of us pretty fine asses and assesses of burden! What have we
in common with the rosebud, which trembles because a drop of dew is
lying upon it?” ~Friedrich Nietzsche (Book: Thus Spoke Zarathustra
(Thus Spoke Zarathustra: A Book for Everyone and No One)