From: nostradamus@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: macie w całej okazałości państwo Tuska
Date: Thu, 18 Apr 2024 21:24:43 +0200
 by: Nostradamus - Thu, 18 Apr 2024 19:24 UTC

Piotr Falkowski, zastępca rzecznika prasowego Sądu Najwyższego,
potwierdził informacje portalu wpolityce.pl, że do Sądu Najwyższego
wpłynęło pismo prokuratora regionalnego z Łodzi o wycofaniu wniosku o
uchylenie immunitetu prokurator Wrzosek. Prokurator wnosił w nim o
umorzenie postępowania. Sąd Najwyższy będzie musiał podjąć formalną
decyzję w tej sprawie po zapoznaniu się z pismem prokuratora.

https://wiadomosci.wp.pl/wplynelo-pismo-o-wycofanie-wniosku-o-uchylenie-wrzosek-immunitetu-7018310758210464a

*****PO
12 min. temu
Kasta nadzwyczajna nic jej nie zrobią

Marco
17 min. temu
Śmiech na sali ciekaw jestem co tacy jak Wrzosek muszą jeszcze zrobić
żeby prokuratura się nimi zajęła macie w całej okazałości państwo Tuska

Niedorzecznik Praw Ob
19 min. temu
Bodnar działa

trg
29 min. temu
pani prokurator jawnie manifestująca swoje poglądy i łamiąca prawo -
wycofanie wniosku o uchylenie immunitetu, żona posła opozycji
wypowiadająca się w obronie męża - nagana za obronę męża, szukanie haków
na posłów Ziobrę, Warchoła, Romanowskiego, żeby im uchylić immunitety!
mądremu dość!

222222
44 min. temu
Zapisz się do PO , będziesz nietykalny.

222222
45 min. temu
Doktryna Neumanna ciągle aktualna.

Re: macie w całej okazałości państwo Tuska [Bodnatura v. Ziobrotura]

<anfi+9aw72bqfhf-o4i4@wp.eu>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=83822&group=soc.culture.polish#83822

From: anfi@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: macie w całej okazałości państwo
Tuska [Bodnatura v. Ziobrotura]
Date: Thu, 18 Apr 2024 21:51:43 +0200
sha1:vDmOix57xar5WldnqXisS3EI4qk=
 by: A. Filip - Thu, 18 Apr 2024 19:51 UTC

Nostradamus <nostradamus@gmail.com> pisze:
> [...]
> umorzenie postępowania. Sąd Najwyższy będzie musiał podjąć formalną
> decyzję w tej sprawie po zapoznaniu się z pismem prokuratora.

Słuszną linie mają PO prokuratorzy bodnatury.

--
A. Filip
| Nie mów nikomu, co tobie niemiłe. (Przysłowie polskie)

interests / soc.culture.polish / Re: macie w całej okazałości państwo Tuska [Bodnatura v. Ziobrotura]

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor