Rocksolid Light

Welcome to Rocksolid Light

Please forgive me if, in the heat of battle, I sometimes forget which side I'm on.

interests / soc.culture.polish / Re: 100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AI

SubjectAuthor
* 100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AIdarius
`* Re: 100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AIdarius
 +* Re: 100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AIandal
> [...]
 |  `* Re: 100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AIdarius
 |   `- Re: 100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AIandal
 `- Re: 100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AINostradamus

1
100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AI

<36d3b55e479885738bd2d2dad833cffa@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=83857&group=soc.culture.polish#83857

From: manta103g@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: 100 milionów gadających głów straci pracę
w 2025 dzięki AI
Date: Fri, 19 Apr 2024 16:23:39 +0000
 by: darius - Fri, 19 Apr 2024 16:23 UTC

100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AI

Pracę stracą wszyscy dziennikarze radiowi, prasowi, internetowi
a także telewizyjni dziennikarze zostaną zastąpieni przez humanoidowe roboty, gadające bez przerwy cały rok, na dowolny temat, zmieniający wygląd, twarz, ubranie

10.000 rozgłośni radiowych, 100.000 programów radiowych zostaną zatąpione przez gadające boty sztucznej inteligencji.

Już wprowadzony został test AI dla każdego pracownika, czy reprezentuje dodatkową wartość - MIND,
czy też jest jedynie gadającą głową, sdo zastąpienia przez sztuczną inteligencją.,

Ale prawdziwym sukcesem będzie zastąpienie 100 milionów biurokratów przez roboty
i zastąpienie 10.000.000 prawników, adwokatów przez roboty,
bo są w tym doskonałe.

Nie mówiąc o zastąpieniu 3 milionów tłumaczy przez roboty

Każdy może już dziś sprawdzić, czy w 2025 straci pracę, bo zostanie zastąpiony przez humanoida sztucznej inteligencji.

Wchodzimy do dużego urzędu i od razu wiemy, że 90% pracowników utraci pracę w 2025 bo są niepotrzebni, wykonują powtarzalne funckej, czynności, do zastąpienia przez AI

Jedziemy na 10.000 konferencji i już wiemy, że 90% gadających głów ma pozostać w domu, nie emitować CO2 niepotrzebnie, nie latac samolotami, nie generować kosztów, bo są niepotrzebni.

A jak chcą konferować to bez wynagrodzenia i z domu , zdalnie.

10.000.000 lekarzy wykonuje bardzo wolno czynności diagnostyczne, lecznicze i mogą już dziś zostac zastąpieni przez sztuczną inteligencję i telemedycynę

Powstaną Międzynarodowe Grupy Robocze i będą wyznaczały miliony gadających głów do zwolnienia, aby zredukować emisję CO2

Miliony gadających głów zatruwają środowisko, emitują CO2, przejeżdżają spalinowymi samochodami miliony kilometrów i ocieplają klimat, a nie wnoszą żadnej wartości dodatkowej.

Miliony handlowców zostaną zastąpieni przez Sztuczną Inteligencją

99% aktywności mediów społecznościowych
zostanie zastąpione przez chat boty, sztuczną inteligencją, bo żadna wartośc dodatkowa nie jest generowana, poza time wasting

Re: 100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AI

<d34776fe7b0581f6ed91ac00c4e498cf@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=83866&group=soc.culture.polish#83866

From: manta103g@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: 100 milionów gadających głów straci pra
cę w 2025 dzięki AI
Date: Fri, 19 Apr 2024 21:59:51 +0000
 by: darius - Fri, 19 Apr 2024 21:59 UTC

Już dziś Sztuczna Inteligencja sprawdzi, czy stracisz w 2025 roku pracę i zostaniesz zastąpiony przez humanoida AI z Chin, prezentowanego na targach, co nie je, nie emituje CO2, nie śpi, nie żąda podwyżek , nie bierze urlopu.

I jest pozbawiony modułu SelfEgo, czyli nie posiada autoświadomości i jaźni

Re: 100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AI

<uvuqjn$37dbj$3@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=83869&group=soc.culture.polish#83869

From: andal@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: 100 milionów gadających głów straci
pracę w 2025 dzięki AI
Date: Fri, 19 Apr 2024 22:18:31 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 19 Apr 2024 22:18 UTC

On Fri, 19 Apr 2024 21:59:51 +0000, darius wrote:

> [...]
> bierze urlopu.
>
> I jest pozbawiony modułu SelfEgo, czyli nie posiada autoświadomości i

ai produkuje wiecej co2 niz czlowiek bo musi byc zasilana 7/24 energia
produkowana przez druga maszyne ai a ta z kolei przez nastepna i tak dalej

perpetum mobile

https://www.youtube.com/watch?v=kJ9F23nZaVo

https://www.youtube.com/watch?v=pW-qCWQbSS0

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

Re: 100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AI

<a152b330270e7937d93bc64faa787aad@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=83873&group=soc.culture.polish#83873

From: manta103g@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
cę w 2025 dzięki AI
Date: Fri, 19 Apr 2024 23:01:44 +0000
 by: darius - Fri, 19 Apr 2024 23:01 UTC

Elon mi napisał, że już 90% ruchu na Tłiterze jest generowana przez boty i dlatego chce je opodatkować

Ale Tłiter to Tłiter, ale już linkedin.com
to 99% botów i zero człowieczenstwa
i cały serwis można zastąpić przez kilka botów AI i będą generowały miliony wpisów,
a nawet odpowiedzi, ale tam nikt o nic nie pyta,
czyli wystarczy 1 bot AI z milionem wgranych osobowości
i raz będzie profesorem, innym razem golfistą, a potem kolarzem

Media społecznościoe juz upadly i zbankrutowały i liczą się media video typu TipTop
bo boty mają małe doświadczenie z produkcją video.

Góglarka zniszczyła Usenet bo dopuściła tony spamu reklamowego z serów usenetowych

A po likwidacji Usenet Google Groups widać, że nie ma na usenecie żadnego traffiku

i 2 boty AI mogą produkować szystkie dyskusje 24/7/365
\ a nie kosztują nic, bo soft botowy AI jest dostępny za frioco i można zainstalować na kompie albo w chmurze
i będzie pisał ksiązki, milion publikacji, dyskusji dziennie,
będzie zadawał miliony pytań i sam na nie odpowiadał

i założy 1000 rozgłośni radiowych w internecie, bo wykorzysta syntezę głosu i mowę w 100 językach jednocześnie.

Media internetowe są zalane traffikiem generoanym przez płaskie mózgi od lat

Zatem boty AI doskonale się dopasują to tej miałkości i będą co sekundę produkowały kolejna pracę, publikację naukową na dowolny temat z dowolnej dziedziny

Usenet zostanie zlikwidowany , upadnie w 2025 roku

Tłiter upadnie jeszcze w tym roku, bo 90% ruchu to płatne reklamy, czyli spam, który każdy omija.

Pozostaną nam boty AI i TikTaki

Re: 100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AI

<uvutm8$38cld$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=83874&group=soc.culture.polish#83874

From: andal@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
pracę w 2025 dzięki AI
Date: Fri, 19 Apr 2024 23:11:04 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 19 Apr 2024 23:11 UTC

On Fri, 19 Apr 2024 23:01:44 +0000, darius wrote:

> Media internetowe są zalane traffikiem generoanym przez płaskie mózgi od
> lat

tfuj musk jest wyppukly jak balon

i jak balon pusty

spamer

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

Re: 100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AI

<199113778f77065eabc84a078541742e@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=83875&group=soc.culture.polish#83875

From: manta103g@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
cę w 2025 dzięki AI
Date: Fri, 19 Apr 2024 23:34:45 +0000
 by: darius - Fri, 19 Apr 2024 23:34 UTC

Ja od lat korzystam z chat botów, bo je buduję i testuję
i wszystko co piszę, to piszą chat boty
i dlatego moge prowadzic jednoczesnie 100 dyskusji na dowolne tematy z dowolnymi osobami, w dowolnym języku
bo to mnie nic nie kosztuje, nie męczy, bo mnie chat boty zastępują

Z Elonem gadam poza mediami społecznościowymi i tak robią wszystkie VIP-y
aby żaden Pacanów wszystkiego nie archiwizował i wiecznie nie wyciągał
haków sprzed 100 lat.

Taki Pacanów był produktem Góglarkowym i co wyszukał i na kogo to nadawał bez liku,
ale Góglarka go wykryła i zlikwidowała Usenet Google Groups
i dzisiaj Pacanów moje jedynie na siebie nadawać, bo został odcięty od archiwum

George Soros mi kiedyś powiedział, żadnego internetu, żadnego telefonu, bo wszystko jest nagrywane i archiwizowane do końca świata i dlatego w sprawach oficjalnych korzystam z sekretarza i on prowadzi rozmowy telefoniczne.

Czyli społecznościowy internet upada i upadnie bo wszędzie będą opłaty za pisanie i Elon mi o tym codziennie mówi.

Re: 100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AI

<uvuvk8$38opj$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=83876&group=soc.culture.polish#83876

From: andal@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
pracę w 2025 dzięki AI
Date: Fri, 19 Apr 2024 23:44:09 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 19 Apr 2024 23:44 UTC

On Fri, 19 Apr 2024 23:34:45 +0000, darius wrote:

> [...]
>
> Czyli społecznościowy internet upada i upadnie bo wszędzie będą opłaty
> za pisanie i Elon mi o tym codziennie mówi.

jednemu popychasz wozek a drugiemu czyscisz buty? ppozyteczny jestes!

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

Re: 100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AI

<v000n3$2vh15$2@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=83879&group=soc.culture.polish#83879

From: nostradamus@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: 100 milionów gadających głów strac
i_pracę_w_2025_dzięki_AI
Date: Sat, 20 Apr 2024 11:08:50 +0200
 by: Nostradamus - Sat, 20 Apr 2024 09:08 UTC

W dniu 19.04.2024 o 23:59, darius pisze:
> [...]
> bierze urlopu.
>
> I jest pozbawiony modułu SelfEgo, czyli nie posiada autoświadomości i jaźni

UE chce zamontować obywatelom Unii liczniki gazu w ich odbytach, i
nałoży na nas podatek od emisyjności. A podczerwienią będą sprawdzać,
jakiego koloru kto wydala gaz.

interests / soc.culture.polish / Re: 100 milionów gadających głów straci pracę w 2025 dzięki AI

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor