From: anfi@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Kto się "pyta jak Lepper"? Szef PO-komisji
Date: Tue, 23 Apr 2024 16:02:41 +0200
sha1:Dfv6tnK5RNVtCJpTbN4Ca/z04vs=
 by: A. Filip - Tue, 23 Apr 2024 14:02 UTC

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,30913289,kaminski-opuscil-posiedzenie-komisji-sledczej-jest-pan-swinia.html
> - Chciałbym pana zapytać, dlaczego podczas spotkania w willi premiera
> Morawieckiego przy ulicy Parkowej pan wpadł w furię do tego stopnia,
> że sam Jarosław Kaczyński musiał pana uspokoić. Pytam wprost: czy był
> pan pod wpływem środków odurzających? Krótko mówiąc, czy był pan
> trzeźwy? - zapytał przewodniczący komisji śledczej Dariusz Joński.

Poseł Lepper został prawomocnie skazany za "pytanie" z mównicy Sejmowej
o pięciu posłów SLD i PO. IMHO precedens pasuje.

Ale oczywiście szef PO-komisji jest równiejszy dopóki jest minister
PO-sprawiedliwości.

--
A. Filip
| Psy, które szczekają, nie gryzą. (Przysłowie niemieckie)

Re: Kto się "pyta jak Lepper"? Szef PO-komisji

<v08fcr$1l800$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=83990&group=soc.culture.polish#83990

From: gaska.alojzy@gmail.com (alojzy nieborak)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Kto_się_"pyta_jak_Lepper"?_Szef_PO-komis
ji
Date: Tue, 23 Apr 2024 16:08:29 +0200
 by: alojzy nieborak - Tue, 23 Apr 2024 14:08 UTC

W dniu 2024-04-23 o 16:02, A. Filip pisze:
> [...]
> o pięciu posłów SLD i PO. IMHO precedens pasuje.
>
> Ale oczywiście szef PO-komisji jest równiejszy dopóki jest minister

Poseł Lepper miał na pieńku z judeopolonikami:)

22.04.2024
Prokuratura wylicza seksskandale z udziałem Trumpa. ...

Myk dalej działa.

interests / soc.culture.polish / Kto się "pyta jak Lepper"? Szef PO-komisji

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor