From: manta103g@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Bartłomiej Sienkiewicz - złożyłem na ręc
e premiera Donalda Tuska rezygnację
Date: Wed, 24 Apr 2024 13:51:23 +0000
 by: darius - Wed, 24 Apr 2024 13:51 UTC

Bartłomiej Sienkiewicz
@BartSienkiewicz

W związku z zatwierdzeniem przez Radę Krajową PO list kandydatów do Parlamentu Europejskiego, złożyłem na ręce premiera Donalda Tuska rezygnację z pełnienia funkcji Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Re: Bartłomiej Sienkiewicz - złożyłem rezygnację [Najlepsze PO […] do parlamentu Brukseli]

<anfi+peao13pvif-o4o3@wp.eu>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84032&group=soc.culture.polish#84032

From: anfi@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Bartłomiej Sienkiewicz - złoż
Date: Wed, 24 Apr 2024 16:05:38 +0200
sha1:7kvA+mVV7T/iLUyKgiwgsACsyVs=
 by: A. Filip - Wed, 24 Apr 2024 14:05 UTC

manta103g@gmail.com (darius) pisze:
> [...]
> Parlamentu Europejskiego, złożyłem na ręce premiera Donalda Tuska
> rezygnację z pełnienia funkcji Ministra Kultury i Dziedzictwa

Człowiek nie ma litości. Jeszcze jednego PO-ministra umoczy w
likwidacje TVP. Zaś PO wysyła do parlamentu Brukseli
[polityków] "świetnie pasującego formatu".

https://www.rp.pl/polityka/art40235731-bartlomiej-sienkiewicz-podal-sie-do-dymisji-minister-kultury-wystartuje-w-wyborach-do-parlamentu-europejskiego

--
A. Filip
| Sól przychodzi z północy, złoto z południa, ale bogactwo i mądrość
| znaleźć można tylko w Timbuktu. (Przysłowie sudańskie)

Re: Bartłomiej Sienkiewicz - złożyłem rezygnację [Najlepsze PO […] do parlamentu Brukseli]

<v0b4v2$2c8iq$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84033&group=soc.culture.polish#84033

From: gaska.alojzy@gmail.com (alojzy nieborak)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Bartłomiej Sienkiewicz - złożyłem
Date: Wed, 24 Apr 2024 16:28:52 +0200
 by: alojzy nieborak - Wed, 24 Apr 2024 14:28 UTC

W dniu 2024-04-24 o 16:05, A. Filip pisze:

> [...]
> likwidacje TVP. Zaś PO wysyła do parlamentu Brukseli
> [polityków] "świetnie pasującego formatu".

Jak powiedział tak zrobił.
https://twitter.com/szef_dywizji/status/1783125355391267216

interests / soc.culture.polish / Re: Bartłomiej Sienkiewicz - złożyłem rezygnację [Najlepsze PO […] do parlamentu Brukseli]

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor