From: nostradamus@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Kto_na_niego/na_nich_zagłosuje?
Date: Wed, 24 Apr 2024 16:33:37 +0200
 by: Nostradamus - Wed, 24 Apr 2024 14:33 UTC

"W związku z zatwierdzeniem przez Radę Krajową PO list kandydatów do
Parlamentu Europejskiego, złożyłem na ręce premiera Donalda Tuska
rezygnację z pełnienia funkcji Ministra Kultury i Dziedzictwa
Narodowego" - przekazał na platformie X Bartłomiej Sienkiewicz.

W środę Koalicja Obywatelska przedstawia listy do Parlamentu
Europejskiego. Wśród osób kandydujących, oprócz Sienkiewicza, znaleźli
się m.in. Krzysztof Brejza, Janusz Lewandowski i Magdalena Adamowicz.

Jak przekazał Jan Grabiec, na Pomorzu "jedynką" będzie Janusz
Lewandowski. W Kujawsko-Pomorskiem z pierwszego miejsca wystartuje
Krzysztof Brejza, a z Warmińsko-Mazurskiem i na Podlasiu: Jacek Protas.

W Warszawie z "jedynki" wystartuje minister spraw wewnętrznych i
administracji Marcin Kierwiński. Listę mazowiecką poprowadzi Andrzej
Halicki.

W województwie łódzkim "jedynką" będzie Dariusz Joński, w Wielkopolsce
Ewa Kopacz, na Lubelszczyźnie Marta Wcisło, na Podkarpaciu Elżbieta
Łukacijewska.

https://wiadomosci.wp.pl/minister-kultury-podal-sie-do-dymisji-zlozylem-rezygnacje-7020397688925088a

Kto na nich zagłosuje? Jaki uczciwy Polak na nich zagłosuje. Przecież to
są sami nieudacznicy i pchają się do eurokołchozu tylko PO to, żeby
dostawać sowite uposażenie, z naszych m. in. podatków...

Re: Kto na niego/na nich zagłosuje?

<v0dbd6$2uuka$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84064&group=soc.culture.polish#84064

From: MLSCh@jachu.cb (Trybun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Kto_na_niego/na_nich_zagłosuje?
Date: Thu, 25 Apr 2024 12:30:49 +0200
 by: Trybun - Thu, 25 Apr 2024 10:30 UTC

W dniu 24.04.2024 o 16:33, Nostradamus pisze:
> [...]
> to są sami nieudacznicy i pchają się do eurokołchozu tylko PO to, żeby
> dostawać sowite uposażenie, z naszych m. in. podatków...

Musisz wreszcie przyjąć do wiadomości że nie ma porządnych polityków. Po
co się mendy pchają na piedestał, na pewno nie po to aby innym robić
dobrze.

Re: Kto na niego/na nich zagłosuje?

<49e1c8d2e922268c14c798004373a0d3@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84065&group=soc.culture.polish#84065

From: cyrylmetody2014@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 25 Apr 2024 12:47:51 +0000
 by: RussetBulba - Thu, 25 Apr 2024 12:47 UTC

Trybun wrote:

> Musisz wreszcie przyjąć do wiadomości że nie ma porządnych polityków. Po
> co się mendy pchają na piedestał, na pewno nie po to aby innym robić
> dobrze.

Ano wlasnie. Podstawowym motywatorem jest wlasny interes i publicznym szczesciem jest tylko iz taki nie okazuje sie przy tym swinia. Nasze korzysci, to produkt uboczny takiego polityka.

Re: Kto na niego/na nich zagłosuje?

<v0iecp$95nb$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84128&group=soc.culture.polish#84128

From: MLSCh@jachu.cb (Trybun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 27 Apr 2024 10:52:24 +0200
 by: Trybun - Sat, 27 Apr 2024 08:52 UTC

W dniu 25.04.2024 o 14:47, RussetBulba pisze:

> Ano wlasnie. Podstawowym motywatorem jest wlasny interes i publicznym
> szczesciem jest tylko iz taki nie okazuje sie przy tym swinia. Nasze
> korzysci, to produkt uboczny takiego polityka.

Nie w demokracji takie numery o szczęśliwym społeczeństwie, te hieny
mogą funkcjonować bezpiecznie tylko w skróconym przez siebie otoczeniu,.
Nawet politycy w tych waszych  USA nie są od tego wolni mimo że są
zubożeni o środki podziału które maja politykierzy choćby w Polsce.

interests / soc.culture.polish / Kto na niego/na nich zagłosuje?

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor