From: manta103g@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Jak działa TikTak żeby zastąpił Tłitera z
e spamem reklamowym
Date: Wed, 24 Apr 2024 22:50:55 +0000
 by: darius - Wed, 24 Apr 2024 22:50 UTC

Założyłem konto na TikTaku
ale nie wiem jak on działa

Mam link

https://www.tiktok.com/friends

ale ja nie chcę za nikim obcym podążać

Ma mi zastąpić wadliwego Tłitera, który nie dziala, bo odpowiedzi są blokowane
i trzeba ciągle kupować jakies gwiazdki
i jedni mają szare, inni niebieskie

Ale ruch na Tłiterze to 100 reklam i jakieś teksty obcych ludzi, które musze kasować.

Nie chcę video, tylko sam tekst aby pogadać z ludźmi z Dubaju nt. suszy, spryskiania chmur i gromadzenia wody

Re: Jak działa TikTak żeby zastąpił Tłitera ze spamem reklamowym

<v0c996$2k6d4$2@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84056&group=soc.culture.polish#84056

From: andal@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Jak działa TikTak
żeby zastąpił Tłitera ze spamem reklamowym
Date: Thu, 25 Apr 2024 00:48:38 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 25 Apr 2024 00:48 UTC

On Wed, 24 Apr 2024 22:50:55 +0000, darius wrote:

> [...]
> musze kasować.
>
> Nie chcę video, tylko sam tekst aby pogadać z ludźmi z Dubaju nt. suszy,

znowu fejk albo spy

Use QR code
Use phone / email / username
Continue with Facebook
Continue with Google
Continue with Twitter
Continue with Apple

i ci wszyscy dziela sie twoimi danymi

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

Re: Jak działa TikTak żeby zastąpił Tłitera ze spamem reklamowym

<v0car9$f3ik$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84058&group=soc.culture.polish#84058

From: andal@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
żeby zastąpił Tłitera ze spamem reklamowym
Date: Thu, 25 Apr 2024 01:15:22 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 25 Apr 2024 01:15 UTC

On Thu, 25 Apr 2024 00:48:38 -0000 (UTC), andal wrote:

> znowu fejk albo spy
>
> Use QR code Use phone / email / username Continue with Facebook Continue
> with Google Continue with Twitter Continue with Apple
>
> i ci wszyscy dziela sie twoimi danymi

tik tok zatrudnil pana Piotra z jego specjalnoscia prowadzenia kartotek

Re: Jak działa TikTak żeby zastąpił Tłitera ze spamem reklamowym

<2921a72bf2a2ac0942c8b594bf5ab3f1@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84061&group=soc.culture.polish#84061

From: manta103g@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Jak działa TikTak żeby zastąpił Tłiter
a ze spamem reklamowym
Date: Thu, 25 Apr 2024 10:16:17 +0000
 by: darius - Thu, 25 Apr 2024 10:16 UTC

dzięki
już wiem, że u nich post
oznacza wysłanie video

Czyli wyślę jakąś planszę w formacie mp4
a potem się dogadamy

Tiktak to rewelacja w porównaniu z martwym Tłiterem, który już umarł

Wpisałem szukanie

Dubai Cloud Seeding

i od razu dużo video na temat

https://www.tiktok.com/search?q=Dubai%20Cloud%20Seeding&t=1713999088968

interests / soc.culture.polish / Jak działa TikTak żeby zastąpił Tłitera ze spamem reklamowym

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor