Rocksolid Light

Welcome to Rocksolid Light

It's not hard to admit errors that are [only] cosmetically wrong. -- J. K. Galbraith

interests / soc.culture.polish / Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

SubjectAuthor
* Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 7Nostradamus
+* Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało RussetBulba
> [...]
`- Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało andal

Pages:12
Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<v0g6nl$3m5hn$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84094&group=soc.culture.polish#84094

From: gaska.alojzy@gmail.com (alojzy nieborak)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Z_bratnią_pomocą_Związku_Radzieckieg
Date: Fri, 26 Apr 2024 14:29:46 +0200
 by: alojzy nieborak - Fri, 26 Apr 2024 12:29 UTC

W dniu 2024-04-26 o 12:54, RussetBulba pisze:
> Dlaczego Polska sie lokuje na samym dnie innowacyjnosci w Europie?

Jakoś tak nie ma ciągłości, mało 100 letnich firm jak w niemczech.
Jakaś niemoc panuje.

> Stops
> zyciowa rosnie ale nie na innowacyjnosci zatem.

Specjaliści uciekają, podatki wysokie, organizacyjnie polacy są
raczej kiepscy. Może nie ma tu warunków dla bardzo dużych PL firm.
Zachodkowe jeśli są, mają opanowany transfer kasy do swojaków, mają
zwolnienia podatkowe.

> Dlaczego ustepujemy w
> tym wzgledzie niemal wszystkim? I dlaczego, jak to wszystko mialo
> wartosc, to uleglo zamknieciu?

Prywatyzacji.

Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<v0g6q8$3m5hn$2@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84095&group=soc.culture.polish#84095

From: gaska.alojzy@gmail.com (alojzy nieborak)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 26 Apr 2024 14:31:09 +0200
 by: alojzy nieborak - Fri, 26 Apr 2024 12:31 UTC

W dniu 2024-04-26 o 13:01, RussetBulba pisze:
> Polski sektor IT jest trzecim pod względem konkurencyjności wśród 23
> państw Europy Środkowej i Wschodniej, po Estonii i Litwie - czytamy w
> opublikowanym w kwietniu raporcie Emerging Europe.

PISy załatwiły im bodaj jakie preferencyjne warunki.

Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<80839734d588331f30e5583d540289ff@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84096&group=soc.culture.polish#84096

From: cyrylmetody2014@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego bud
Date: Fri, 26 Apr 2024 13:19:21 +0000
References: <v0ao9v$6uhl$7@paganini.bofh.team> <538816b336da29460b180b14cf6c4a4e@www.novabbs.com> <f7dd93cef0920ce7231aab4e32aa4053@www.novabbs.com> <e12b94b09357c3757923dae1c022a438@www.novabbs.com> <v0eg6m$j4fu$2@paganini.bofh.team> <b8ce402c6ae82e848e26ab737f638626@www.novabbs.com> <v0fpee$qcjn$2@paganini.bofh.team> <e0ead99e3ae95188f27040ac750449f7@www.novabbs.com> <v0g6nl$3m5hn$1@dont-email.me>
 by: RussetBulba - Fri, 26 Apr 2024 13:19 UTC

Niewatpliwie sa to czynniki lecz cala masa firm swiatowych sa organizacjami stosunkowo nowymi bez tych wielowiekowych yradycji. I istnieja czy powstaly zarowno w krajach wielkich, srednich jak i malych. A u nas jakby ich brakowalo w czym tez nie jestesmy wyjatkiem, jakkolwiek ten problem dotyczy na ogol tych nie w pelni rozwinietych. Jestesmy w stanie generowac znaczny potencjal intelektualny i cywilizacyjny poprzez eyksztalcenie i tradycje ale nie potrafimy go efektywnie wykorzystywac. To jest chyba raczej widoczne i mysle, iz jest to czynnik kulturowy. Polak w tym wszystkim mysli na mala skale i wychowujemy w domu jak i ksztalcimy ludzi glownie na pracownikow a nie przedsiebiorcow i takie kultywujemy klimaty.
Jestesmy gospodarni i zaradni lecz jest to na ogol karierka, moze nawet ciepla profesurka, starannie utrzymany dom z troska o wszelkie mozliwe pierdoly, samochod i respektowalne wakacje ale jakby niewiele powyzej w sensie osiagniec materialnych czy intelektualnych.

Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<0e5f1909a7a0da26fcfefe559712bdb7@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84100&group=soc.culture.polish#84100

From: manta103g@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 26 Apr 2024 16:59:04 +0000
References: <v0ao9v$6uhl$7@paganini.bofh.team> <538816b336da29460b180b14cf6c4a4e@www.novabbs.com> <f7dd93cef0920ce7231aab4e32aa4053@www.novabbs.com> <e12b94b09357c3757923dae1c022a438@www.novabbs.com> <v0eg6m$j4fu$2@paganini.bofh.team> <b8ce402c6ae82e848e26ab737f638626@www.novabbs.com> <v0fpee$qcjn$2@paganini.bofh.team> <e0ead99e3ae95188f27040ac750449f7@www.novabbs.com> <8e9c55ed2520b70baa1a2fa6f6a81b40@www.novabbs.com> <anfi+ra2rs8ai3f-o4q5@wp.eu> <b302c9a2cfdbd3f9b6c7c524640af991@www.novabbs.com>
 by: darius - Fri, 26 Apr 2024 16:59 UTC

Innowacje nie są nigdy nasze, ale cudze.

Założyłem pierszą na świecie korporację internetową w Austin i milion znajomych na świecie, wielka popularność, sukcesy.

Mój profesor z Columbia University, mianował mnie dyrektorem swojej korporacji, a on Japonczyk, slawny na cały świat, powiedział, że częściej bywa w gabinecie owalnym prezydenta USA, niz ja w parku.

Dzisiaj zajmuję sie produkcją deszczu z chmur w Dubaju, Bangladeshu i gdzie tylko jest susza od miesięcy.

Wsiadaj po pociągu i zdobędziesz światową sławę, wielką kasę i zapiszą twoje sukcesy każdej encyklopedii na 100 lat.

Znajomy, korporacja własna w Seattle, zakłada prywarny bank w Polsce, jeden z pierwszych.

Znajomy elektronik, firma, projektant, jeden z najlepszych w Europie

Zakolegowałem się z Elonem Muskiem, bo ma mądry mózg i chce mi nadac status VIP-a w Tesli

Czyli jak jesteś globalnym innowatorem, jak Elon Musk, to spotykasz jedynie VIP-ów i otrzymujesz status globalisty.

Ale nie każdy chce być globalistą całe życie.

Po to się szkoliłem na Columbia University, bo tam sami globaliści od rana do wieczora.
Na MIT się szkoliłem w interactive media
na Princeton University w sztucznej inteligencji i stosunkach hamerykansko-japońskich

W Instytucie Wirusologii w Wuhan, w diagnostyce, leczeniu covida
W Geneeie, w WHO utworzyłem komisje śledczą i zbadaliśmy skąd covid trafił do Chin, do Wuhan, na targ rybny, a potem na cały świat.,

A przybył i namnożył się na wieczekowcach zabierających kilka tysięcy turystów, bo klima na pokładzie przedmuchiwała powietrze przez wszystkie kabiny i gdy w 1.kabinie przebywał zarażony, to zaraził wszystkie kabiny

A covid pochodzi z Tybetu i profesor "Nietoperz" z Instytutu Wirusologii w Wuhan, badała koronawirusy w odchodach nietoperzy w jaskiniach Tybetu, jeszcze jako studentka.
\

Miliarderka ze Stanów badała koronawirysy - SARS - 5 lat wcześniej na Taiwanie
i miała dostać Nobla z Medycyny, za technologię badania 100 chorób z 1 kropli krwi (micro array za 2 $)
ale została skazana za rzekome machinacje na karę więzienia.

Zatem, jak zostaniesz VIP-em
to będziesz miał kontakt z innymi VIP-ami
i wiedzę o sukcesach, innowacjach w skali globalnej, a nie tylko krajowej

i prezydent będzie cię zapraszał na bankiety

Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<v0gora$3qprr$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84103&group=soc.culture.polish#84103

From: gaska.alojzy@gmail.com (alojzy nieborak)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 26 Apr 2024 19:38:55 +0200
 by: alojzy nieborak - Fri, 26 Apr 2024 17:38 UTC

Jak to z wykupem PL było:
https://youtu.be/hqQhGYH-Pv8?t=1025

Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<v0gppt$saqd$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84105&group=soc.culture.polish#84105

From: nostradamus@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 26 Apr 2024 19:55:09 +0200
 by: Nostradamus - Fri, 26 Apr 2024 17:55 UTC

W dniu 26.04.2024 o 12:54, RussetBulba pisze:
> Dlaczego Polska sie lokuje na samym dnie innowacyjnosci w Europie?

Bo lenie śmierdzące? Bo się nie opłaca wynalazczość? Gdzieś kiedyś też
czytałem, że zachód kradnie polskie wynalazki. A Polacy Polskę sprzedali
przy okrągłym stole, przemiany (na gorsze) rozpoczął oczywiście Kiszczak
i Jaruzelski, a AWSy i koncesjonowana opozycja to dokańczają..

Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<v0gprp$saqd$2@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84107&group=soc.culture.polish#84107

From: nostradamus@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 26 Apr 2024 19:56:08 +0200
 by: Nostradamus - Fri, 26 Apr 2024 17:56 UTC

W dniu 26.04.2024 o 13:01, RussetBulba pisze:
> [...]
> opublikowanym w kwietniu raporcie Emerging Europe.
> Ano jestesmy na podium za dwoma imponujacymi potegami. A medal, to

Muszę się pochwalić, że mój syn, Dawidek ma w tym swój udział.

Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<ed66af50f17a71a8447192b5de99406c@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84109&group=soc.culture.polish#84109

From: cyrylmetody2014@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 26 Apr 2024 18:16:20 +0000
References: <v0ao9v$6uhl$7@paganini.bofh.team> <538816b336da29460b180b14cf6c4a4e@www.novabbs.com> <f7dd93cef0920ce7231aab4e32aa4053@www.novabbs.com> <e12b94b09357c3757923dae1c022a438@www.novabbs.com> <v0eg6m$j4fu$2@paganini.bofh.team> <b8ce402c6ae82e848e26ab737f638626@www.novabbs.com> <v0fpee$qcjn$2@paganini.bofh.team> <e0ead99e3ae95188f27040ac750449f7@www.novabbs.com> <8e9c55ed2520b70baa1a2fa6f6a81b40@www.novabbs.com> <v0gprp$saqd$2@paganini.bofh.team>
 by: RussetBulba - Fri, 26 Apr 2024 18:16 UTC

To gratuluje syna. I pan boukun ma przez to tez swoj udzial.

Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<v0h5bn$3t7u9$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84112&group=soc.culture.polish#84112

From: andal@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego
Date: Fri, 26 Apr 2024 21:12:23 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 26 Apr 2024 21:12 UTC

On Fri, 26 Apr 2024 19:56:08 +0200, Nostradamus wrote:

> Muszę się pochwalić, że mój syn, Dawidek ma w tym swój udział.

jestem ciekaw czy przyznaje sie do ciebie

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<802c35eed67df1fed5aa6156c460ea47@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84114&group=soc.culture.polish#84114

From: manta103g@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 26 Apr 2024 21:28:45 +0000
[...]
 by: darius - Fri, 26 Apr 2024 21:28 UTC

Czego doopę zawraca niekumaty.

To Polska wyszła najbardziej zniszczona z 2WS , ze zniszczonym przemysłem, infrastrukturą, miliony zginęly, miliony rannych, miliony inwalidów wojennych.

To komu w głowie były innowacje , gdy należało kraj zelektryfikować
zbudoać 10.000 wburzonych szkół

Zbudować 5 milionów mieszkań, aby ludzie nie gnieździli się w suterenach

Polska się doskonale rozwijała, odbudowała przemysł, infrastrukturę,
ale przyszła zaraza i znów Polskę zniszczyła, aby ją zdegradować i to była zemsta za 2WS, że Polska jej nie przegrała.

Chińczyka nikt nie zniszczył tak jak Polskę i się dalej rozwijał i dzisiaj to potęgą gospodarcza, finansowa, przemysłowa No.1

Jeździli rowerami, a teraz produkują 200 modeli elektryków i Tesla kwiczy, bo produkuje 3 razy drożej.

Czyli Polska miała się dalej rozwijać, rozwijać przemysł, aby osiągnęła status rozwoju i sukcesu jak Chiny, z własną stacją kosmiczną i milionem zakładów produkcyjnych.

Ale Zenki z zachodu i zza oceanu postanowiły Polskę zniszczyć, aby pozyskać z Polski 10 milionów darmowych niewolników - emigrantów

i im się udało, bo to aktor zza oceanu wprowadził embargo na eksport i utopił rozpędzoną Polskę w kredytach, które miały być spłacone produkcją i eksportem.

Wobec Chinczyka Donald 100 razy stosoał te samą strategię, ale Chinczyk silniejszy, pracowitszy i się nie udało i dzisiaj Panem świata jest Chinczyk i jest No.1 w przemyśle, innowacjach, produkcji, eksporcie i finansach bo ma tryliony nadwyżki eksportowej.

Czyli Polska szła drogą Chin do sukcesu, ale była za mała i za slaba
i została zniszczpona z zemsty za 2WS

I nie dostała żadnych odszkodowań za zniszczenia szacowane na 900 mld $

a rodziny poległych, zamordowanych w obozach i w Postaniu Warszawskim i zamordowanych w każdym mieście, nie dostali ani feniga odszkodowania

To skąd mają byc te innowacje, gdy odbudowa kraju kosztowała 100 mld $ i trwała 40 lat

Pokaż co sam umiesz, jaki z ciebie innowator, ile dostałeś patentów za wynalazki, ile napisałeś publikacji naukowych na świecie i gdzie tytuł profesora, Noblisty i za co.

Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<v0h7rd$3trfv$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84115&group=soc.culture.polish#84115

From: gaska.alojzy@gmail.com (alojzy nieborak)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 26 Apr 2024 23:54:58 +0200
 by: alojzy nieborak - Fri, 26 Apr 2024 21:54 UTC

W dniu 2024-04-26 o 19:56, Nostradamus pisze:

> Muszę się pochwalić, że mój syn, Dawidek ma w tym swój udział.

Pomaga unikać mandatów kierowcom? Yanosik`i widać dobijają do 2.ooo/pcs.

Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<v0h8k3$t7f9$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84116&group=soc.culture.polish#84116

From: nostradamus@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 27 Apr 2024 00:08:03 +0200
<v0gprp$saqd$2@paganini.bofh.team> <v0h7rd$3trfv$1@dont-email.me>
 by: Nostradamus - Fri, 26 Apr 2024 22:08 UTC

W dniu 26.04.2024 o 23:54, alojzy nieborak pisze:

> Pomaga unikać mandatów kierowcom?  Yanosik`i widać dobijają do 2.ooo/pcs.

Dokładnie.

Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<v0hesd$tj1k$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84118&group=soc.culture.polish#84118

From: andal@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 26 Apr 2024 23:54:53 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 26 Apr 2024 23:54 UTC

On Thu, 25 Apr 2024 23:20:05 +0000, darius wrote:

> sam jesteś szajs
>
> "w doopie był i goowno widział"

masz racje

prl to byla dupa wiec co mozna bylo zobaczyc procz ksiazeczek mao z twego
ulubionego kraju

Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<v0hf2o$tj1k$2@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84119&group=soc.culture.polish#84119

From: andal@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 26 Apr 2024 23:58:16 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 26 Apr 2024 23:58 UTC

On Fri, 26 Apr 2024 10:42:54 +0200, Nostradamus wrote:

> Co stworzyliśmy?
> Kolega już odpisał.

popros go zeby cie di chin zabral bo tam sie wybiera

bedzie wam razniej komuchom dupe lizac

Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<v0hff5$tj1k$3@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84120&group=soc.culture.polish#84120

From: andal@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 27 Apr 2024 00:04:53 -0000 (UTC)
<b302c9a2cfdbd3f9b6c7c524640af991@www.novabbs.com>
 by: andal - Sat, 27 Apr 2024 00:04 UTC

On Fri, 26 Apr 2024 11:58:14 +0000, RussetBulba wrote:

> Moze ktos to badal albo i nie. Ale na pewno to napisal i po tekscie
> mozna bez problemu dotrzec do zrodla. Lecz ponownie, gdzie te nasze
> innowacje, leading brands i podobne w swiecie? Kiedys zaslynelismy z
> polskiej szynki, ktora zrobila furore i wciaz ja pamietaja. No polskie
> ogorki jeszcze…

holendry czekolade nadal robia na recepcie wedla

Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<v0hfnm$tj1k$4@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84121&group=soc.culture.polish#84121

From: andal@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 27 Apr 2024 00:09:26 -0000 (UTC)
<b302c9a2cfdbd3f9b6c7c524640af991@www.novabbs.com>
<0e5f1909a7a0da26fcfefe559712bdb7@www.novabbs.com>
 by: andal - Sat, 27 Apr 2024 00:09 UTC

On Fri, 26 Apr 2024 16:59:04 +0000, darius wrote:

> [...]
> wiedzę o sukcesach, innowacjach w skali globalnej, a nie tylko krajowej
>
> i prezydent będzie cię zapraszał na bankiety

miliony VIPow tutaj dla ciebie

Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

<c6071a61d8ac10692a3cd64c0452c7f6@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84123&group=soc.culture.polish#84123

From: cyrylmetody2014@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 27 Apr 2024 02:24:03 +0000
References: <v0ao9v$6uhl$7@paganini.bofh.team> <538816b336da29460b180b14cf6c4a4e@www.novabbs.com> <f7dd93cef0920ce7231aab4e32aa4053@www.novabbs.com> <e12b94b09357c3757923dae1c022a438@www.novabbs.com> <v0eg6m$j4fu$2@paganini.bofh.team> <b8ce402c6ae82e848e26ab737f638626@www.novabbs.com> <v0fpee$qcjn$2@paganini.bofh.team> <e0ead99e3ae95188f27040ac750449f7@www.novabbs.com> <8e9c55ed2520b70baa1a2fa6f6a81b40@www.novabbs.com> <anfi+ra2rs8ai3f-o4q5@wp.eu> <b302c9a2cfdbd3f9b6c7c524640af991@www.novabbs.com> <802c35eed67df1fed5aa6156c460ea47@www.novabbs.com>
 by: RussetBulba - Sat, 27 Apr 2024 02:24 UTC

Profesorem nie jestem ani naukowcem. Ale patenty, owszem. Jakkolwiek czesto bardziej sie oplaca nie patentowac, bo to zawsze metoda rozpowszechniania wiedzy i zwracania uwagi na technologie, ktore lepiej trzymac pod koldra. NO i gdy pracujesz w firmie na pelnym etacie, to oni maja prawo do kupna Twojego patentu za symboliczna cene i potem nie mozesz legalnie z tej wiedzy korzystac po opuszczeniu firmy.

interests / soc.culture.polish / Re: Z bratnią pomocą Związku Radzieckiego budowaliśmy Polskę, co z tego zostało po 70 latach?

Pages:12
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor