Rocksolid Light

Welcome to Rocksolid Light

Every little picofarad has a nanohenry all its own. -- Don Vonada

interests / soc.culture.polish / Re: Rumuni mają swoje auta, a my?

SubjectAuthor
* Rumuni mają swoje auta, a my?Nostradamus
+* Re: Rumuni maj? swoje auta, a my?ZalekBloom
|`- Re: Rumuni maj? swoje auta, a my?andal
+- Re: Rumuni mają swoje auta, a my?Trybun
`- Re: Rumuni mają swoje auta, a my?darius

1
Rumuni mają swoje auta, a my?

<v0hsq1$13a5v$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84124&group=soc.culture.polish#84124

From: nostradamus@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Rumuni_mają_swoje_auta,_a_my?
Date: Sat, 27 Apr 2024 05:52:32 +0200
 by: Nostradamus - Sat, 27 Apr 2024 03:52 UTC

Test wideo: nowa Dacia Duster – tak dobra może być prostota

Nowa Dacia Duster zachowała wymiary swojej poprzedniczki, ale prezentuje
się tak atrakcyjnie, jak nigdy dotąd. Zyskała w niemal każdym aspekcie,
a przy tym zachowała dotychczasową cenę bazową – która już nie jest
wcale taka niska. Ale to auto też już nie jest zupełnie budżetowe.
Szczegóły poznacie na filmie.

Czy 14 lat temu ktokolwiek mógł się spodziewać, że wymagający europejski
rynek zawojuje akurat rumuński SUV? Dacia zaoferowała funkcjonalny i
szczery samochód w atrakcyjnej cenie, co skłoniło do zakupu aż 2,4 mln
klientów na świecie. W 2024 r. w trzeciej generacji zasadniczy przepis
się nie zmienił, moda na SUV-y też nie przeminęła, za to Dacia Duster
wyraźnie poszła z duchem czasu i wpada w oko bardziej niż kiedykolwiek.
Ponoć 30 tys. osób już złożyło zamówienia na nową generację.

https://autokult.pl/test-wideo-nowa-dacia-duster-tak-dobra-moze-byc-prostota,7021140042472384a

Najbardziej to mi żal Ursusa, o Jelczu, Tatrze, Starze, Nysie, Żuku nie
wspominając.

Re: Rumuni maj? swoje auta, a my?

<37pq2jp4klmr4igpgg7n7dvrbghar584tg@4ax.com>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84150&group=soc.culture.polish#84150

From: ZalekBloom@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Rumuni maj? swoje auta, a my?
Date: Sat, 27 Apr 2024 16:51:06 -0400
 by: ZalekBloom@hotmail.com - Sat, 27 Apr 2024 20:51 UTC

On Sat, 27 Apr 2024 05:52:32 +0200, Nostradamus
<nostradamus@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Najbardziej to mi żal Ursusa, o Jelczu, Tatrze, Starze, Nysie, Żuku nie

Dacia Duster jest tak samo rumunska jak Toyota Yaris jest polska.

zalek

Re: Rumuni maj? swoje auta, a my?

<v0kblt$q8eb$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84156&group=soc.culture.polish#84156

From: andal@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 28 Apr 2024 02:18:37 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 28 Apr 2024 02:18 UTC

On Sat, 27 Apr 2024 16:51:06 -0400, ZalekBloom wrote:

> Dacia Duster jest tak samo rumunska jak Toyota Yaris jest polska.
>
> zalek

bo boukun sie obrzezal i mysli ze jest zydem

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

Re: Rumuni mają swoje auta, a my?

<v0kpci$t9fs$4@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84160&group=soc.culture.polish#84160

From: MLSCh@jachu.cb (Trybun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Rumuni_mają_swoje_auta,_a_my?
Date: Sun, 28 Apr 2024 08:12:34 +0200
 by: Trybun - Sun, 28 Apr 2024 06:12 UTC

W dniu 27.04.2024 o 05:52, Nostradamus pisze:
> [...]
>

> Najbardziej to mi żal Ursusa, o Jelczu, Tatrze, Starze, Nysie, Żuku

Podobno reaktywują Ursusa. Przyjmowane już są nawet zamówienia.

Re: Rumuni mają swoje auta, a my?

<b11210c96240dab91c8885fbd21742ba@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84181&group=soc.culture.polish#84181

From: manta103g@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 28 Apr 2024 22:49:51 +0000
 by: darius - Sun, 28 Apr 2024 22:49 UTC

A my mamy Rumunów

i koło się zamyka

interests / soc.culture.polish / Re: Rumuni mają swoje auta, a my?

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor