From: manta103g@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Odkupię model klimatu prezentowany w ONZ New
York w 2019 roku
Date: Tue, 30 Apr 2024 23:00:11 +0000
 by: darius - Tue, 30 Apr 2024 23:00 UTC

Raz tylko ONZ i rada klimatyc zna zbudowała model klimatu ziemskiego w formie dużej, aktywnej makiety i ultradxwiękowe wibratory zamieniaja wode w pare wodą, ta unosi się w góre jak chmura, a następnie para wodna się skrapla i pada deszcz, a wszystko jako duża makieta na dużym stole.

I zamówiłem taką makietę klimatu ziemskiego, ale czekam już od 2 lat i nie została wykonana.

Kupię z 10 ultradźwiękowych nawilżaczy powietrza i zobaczę, czy wytworza chmurę widoczną w pomieszczeniu, a nastepnie skroplę parę wodną w tej chmurze, aby zobaczyć jak pada sztuczny deszcz ze sztucznej chmury, w zamknietym pomieszczeniu, na stole.

Jak kto jest zainteresowany to zapraszam do współpracy

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/hzFPfE_XbZs/m/_Sr1VQBsAQAJ

9 Aug 2021, 22:07:39

//./.

Napisałem o tym na Usenet Google Groups i miałem zapisany link i zdjęcia na dysku, ale w międzyczasie zmieniłem 2 kompy i wszystko się zapodziało.

Pacanów, ten zasraniec, bredził jak zwykle od rzeczy, ale nie chciał aby podał link
i nie ma w historii Usenet Google Groups

A mam to zawieźć do Dubaju, aby zaprezentować w temacie Cloud Seeding Dubai R&D Project

Wyszukiwarki internetowe to wielkie dziadosto i niczego nie znajdują

A był to działający model kl;imatu, prezentowany w siedzibie UN w Nowym Yorku na dużym stole, napędzany ultradźwiękowymi wibratorami, takimi jak w nawilżaczach, ale mocniejszymi i było ich ponad 10
i chmura się tworzyła nad stołem w sali a potem padał z niej deszcz

Kto potrafi to znaleźć w internecie ?

help help help

Re: Odkupię model klimatu prezentowany w ONZ New York w 2019 roku

<6a2f42dffd0a0030467425913278ce81@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84252&group=soc.culture.polish#84252

From: manta103g@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Odkupię model klimatu prezentowany w ONZ
New York w 2019 roku
Date: Tue, 30 Apr 2024 23:12:03 +0000
 by: darius - Tue, 30 Apr 2024 23:12 UTC

Znalazłem.
To była ta imprezka, ale stołu prezentującego model klimatu na żywo nie widzę,
ale jestem blisko

...,.,.

2019 UN Climate Action Summit

Article
Talk

Read
Edit
View history

Tools

From Wikipedia, the free encyclopedia
2019 UN Climate Action SummitDate 21–23 September 2019
Location New York City, New York, U.S.
Organized by United Nations
Participants UN member countries

The 2019 UN Climate Action Summit was held at the headquarters of the United Nations in New York City on 23 September 2019

https://en.wikipedia.org/wiki/2019_UN_Climate_Action_Summit

Climate Action Summit
New York, NY
Visit Website

https://climateaction.unfccc.int/Events/ClimateActionSummit

2019 Climate Action Summit

https://www.un.org/en/climatechange/2019-climate-action-summit

https://www.un.org/en/model-united-nations/page/videos

interests / soc.culture.polish / Odkupię model klimatu prezentowany w ONZ New York w 2019 roku

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor